Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 13 lutego 2011

Zakochałam się :)


Dzisiaj napiszę do Ciebie kosmetycznie, ponieważ chciałabym podzielić się z Tobą wrażeniami z używania nowego serum odnawiającego skórę z serii Aqua Rhythm.


Jakiś czas temu pomyślałam sobie, że brakuje mi w katalogu Oriflame nowoczesnego produktu regenerującego dla osób o cerze mieszanej. Gdy tylko zobaczyłam serum Aqua Rtyhtm wiedziałam, że będzie to idealny kosmetyk dla mnie. W pierwszym momencie urzekło mnie opakowanie – od razu widać, że zawartość powstała przy użyciu najlepszych składników, nowoczesnych technologii i posiada wysoką skuteczność.
Później kiedy zamówiłam serum i zaaplikowałam pierwszą porcję poczułam jego delikatny przyjemny zapach i natychmiastowy wzrost nawilżenia i napięcia skóry. Zakochałam się od pierwszego użycia!

Po przeszło dwóch tygodniach stosowania z całą pewnością muszę (a jeszcze bardziej chcę) stwierdzić, że lepszego kremu do twarzy jeszcze nie miałam. Szybko się wchłania i nie przetłuszcza mi skóry (mimo, iż mocno ją nawilża). To co jednak dla mnie najważniejsze – to poprawa wyglądu skóry. Zmniejszyła się ilość widocznych niedoskonałości, cera wygładziła się i zyskała zdrowszy koloryt. Lubię również tą świadomość, że to serum chroni skórę przed oznakami starzenia się.

Jeśli jak ja masz cerę mieszaną polecam Ci stosować serum samodzielnie jako krem (ja używam go teraz rano i wieczorem – jeśli wolisz możesz nakładać je raz dziennie).

Jeśli natomiast masz suchą skórę lub powyżej 30 lat zachęcam do wprowadzenia serum jako odnawiającej i silnie nawilżającej kuracji pod krem (najlepiej na noc), którego zwykle używasz.

Sprawdziłaś już działanie odnawiającego serum Aqua Rhythm? Zachęcam podziel się w komentarzach swoją opinią i doświadczeniami z używania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u