Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 15 lutego 2011

I zaczęło się...


W sobotę dwudziestu wspaniałych spotkało się, aby rozpocząć swoją drogę do tytułu Managera i Dyrektora Klubu Oriflame.

Kolejna edycja MBC zapowiada się niezwykle. Świadczyć może o tym chociażby fakt, iż 45 minut przed początkiem zajęć już kilku uczestników czekało!
O tym co działo się na pierwszym (poświęconym sprzedaży i pozyskiwaniu kontaktów) spotkaniu przeczytasz więcej, zapoznając się z opiniami uczestników poniżej.

Sobotni dzień upłynął mi w miłym towarzystwie. Bardzo się cieszę, że mogłam go spędzić z Magdą, Karoliną i resztą uczestników MBC. Wyniosłam ze szkolenia dużo ciekawych informacji, które mogą mi pomóc w dalszym rozwijaniu się. Mam nadzieję, że podołam zadaniom i będę potrafiła skuteczniej promować Oriflame.

Mariola Hrapek-Walczak

Na sobotnim szkoleniu poznałam dużo nowych i ważnych wskazówek, bardzo mi się podobał sposób przekazania nam wszystkich informacji. Zadanie budzi we mnie obawy, ale mam nadzieję, że się uda.

Karolina Bielaszewska

Do teraz jestem bardzo podkręcona po sobotnich zajęciach. Dodały mi energii i nabrałam jeszcze większej ochoty do pracy. Postanowiłam bardziej zadbać o swoje klientki i zdobyć tytuł Dobrego Sprzedawcy. Będzie to dla mnie duże wyzwanie i możliwość promowania Oriflame wśród większej ilości osób. Możliwość doskonalenia się i praktycznego wykorzystanie wiedzy zdobytej na szkoleniach (DAMA, pozyskiwanie kontaktów). Potrzebne mi będą nowe kontakty (nowe klientki, ale też potencjalni przyszli konsultanci). Dzięki temu szybciej awansuję, bo 6% będę sobie robić sama. Tytuł Dobrego Sprzedawcy da mi ogromną satysfakcję. Zysk ze sprzedaży przeznaczę na opiekunkę dla mojego Igorka, dzięki temu będę mogła przeznaczyć więcej czasu na rozwój grupy... Nie mogę się już doczekać kolejnych zajęć.

Karolina Kozielska

Pierwszego spotkanie MBC... Bardzo dużo się działo... Przygotowana przez Was prezentacja bardzo mi się podobała, przedstawiłyście temat sprzedaży obrazowo i jasno. Dzięki temu lepiej mogłam poznać na czym polega praca w Oriflame (przynajmniej jej część). Ze spotkania wyniosłam dużą wiedzę na temat pozyskiwania kontaktów, a także wiem jak powinien wyglądać profesjonalny sprzedawca. Nie ukrywam, że są to dla mnie bardzo ważne informacje. Wiem, że teraz to wszystko będę musiała wprowadzić w swoje działania, i wiem również że nie będzie to łatwa droga... Mam nadzieję, że będę w stanie temu wszystkiemu sprostać.

Karolina Krzysteczko

Jakie są moje wrażenia po pierwszym treningu...?
FANTASTYCZNE! Pomimo, że ja "już wszystko wiem" po wielu szkoleniach, które z Wami jakiś czas temu przeszłam, to dokonałam dwóch odkryć: po pierwsze można sprzedawać w międzyczasie (do tej pory sama sobie zapełniałam pierdołami ten "międzyczas", a w najlepszym wypadku dzwoniąc do klientów), a teraz zamierzam ze sobą zawsze wozić pare drobiazgów, które mam np. z wyprzedaży. Druga rzecz to rewelacyjne zdanie o rekomendacjach po spotkaniu: "Spotkanie jest bezpłatne i dlatego będą Panie miały możliwość polecenia 10-ciu osób, które będą mogły także skorzystać z takiego spotkania".
Oprócz tego stwierdzenie, że manipulacja to osiąganie czegoś przy pomocy innych, ukrywając swoje intencje. Pozwoliło mi to na zrozumienie, dlaczego tak ważne jest mówienie ludziom wprost, czego od nich oczekujemy i z jakiego powodu.

Dagmara Stencel

9 komentarzy:

  1. Magdo, czy te szkolenia będą kiedyś na tygodniu? Weekendy mam zajęte, o ironio, przez Oriflame;) I zaplanowane co najmniej do wakacji. Czy jest szansa, że będę mogła uczestniczyć w takich spotkaniach w jakiś inny dzień tygodnia niż sobota?

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co w tygodniu w gliwicach prowadze proekt profesjonalny konsultant zajecia trwaja 1,5 h odbywaja sie w pierwszy wtorek katalogu od 16 do 17.30 najblizsze spotkanie 1 marca bedzie o pozyskiwaniu kontaktow i zapraszaniu na spotkania
    po ukonczeniu trzech (sprzedaz, rekrutacja, praca z zespolem) otrzymasz certyfikat

    a mbc w tygodniu moze w wakacje wystartuje natomiast jeszcze nie ustalallam tego z pozostalymi organizatorami
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;) ja niestety spotkałam się z oporem jeśli chodzi o kontakty, ludzie powiedzieli mi ze nie chcą udzielać w ogólne numerów, ale wiem ze muszę usłyszeć wiele razy nie, aby usłyszeć tak i się nie poddaję ;)), dla tych bardzo opornych wymyśliłam inny sposób dałam i kartę, powiedziałam weź do znajomych niech wpiszą się same osoby zainteresowane Warsztatami makijażu, badaniem cery, albo zabiegiem na dłoni.

    Dame staram się stosować, czasami zapominam o pytaniach otwartych ale jest oki :) pilnuje się bardzo ;) i nie tylko w Oriflame zaczęłam stosować pytania otwarte ;) tylko w życiu studenckim i prywatnym, ku mojej radości nie ma nieporozumień ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu ciesze sie ze sie nie poddajesz powiedz mi jaki efekt daje gdy Twoi znajomi prosza swoich by sie wpisali?

    gratuluje tez wdrozenia damy i to nie tylko w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, MBC budzi obawy - uda się czy nie? ale i mobilizuje. rozdałam listy do wypełnienia, DAMY jeszcze nie przeprowadziłam.
    Zamówienia mają się dobrze, parę pomysłów z MBC wprowadziłam w ruch i własne promocje pomagają mi zbierać dodatkowe punkty z zamówień :)
    Pozdrawiam, Magda zachariasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdo, które pomysły wykorzystałaś? opowiedz prosze jak to zrobilas i jak zadzialaly
    trzymam kciuki za dame cwicz sie w niej zobaczysz jak rewelacyjne efekty przynosi
    a jak z rekomendacjami idzie?

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja się muszę pochwalić :) mam już okrągłe 50 kontaktów :) ale nie zamierzam na tym kończyć swojej "przygody" z kartą rekomendacji :) zamierzam ją częściej stosować :) DAMY niestety nie udało mi się jeszcze zastosować aczkolwiek w poprzednim katalogu nawet o tym nie wiedząc zastosowałam ją na własnej mamie czego wynikiem było większe zamówienie :P Co do samych spotkań bardzo mi się one podobają i w 100% spełniają jak do tej pory moje oczekiwania i liczę na to że dzięki temu szkoleniu naprawdę osiągnę 12%.
    Z niecierpliwością czekam na następne spotkanie MBC :D

    Pozdrawiam
    Gosia Woźniak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało mi się zebrać 50 kontaktów, mimo że jeszcze w poniedziałek nie miałam w sumie żadnego ;)jestem z siebie duma ;) oby tak dalej Karta to dobre narzędzie, które pozwala w szybki sposób zebrać kontakty.
    Na początku nie wierzyła że moi znajomi będą mi dawać te numery i dlatego mi nie wychodziło, ale po wideokonferencji i wsparciu grupy uwierzyła że da się to zrobić wśród moich znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu juz wiesz ze nic sie nie udaje jest tylko wynikiem naszej pracy lub niepracy

    Gosiu wiem ze jesli wdrozysz wiedze ktora przekazujemy wam w trakcie mbc 12% jest jak najbardziej realne - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u