Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 30 stycznia 2011

Jak Twoje postanowienia?


Kończy się styczeń, mija więc pierwszy miesiąc nowego roku.
Po bardzo intensywnych ostatnich dniach – odpoczywam. Pojechałam poćwiczyć, a teraz ciesząc się błękitem i radosnym słońcem, myślę o swoich planach, celach, marzeniach.

Jestem zadowolona z siebie – nie zapomniałam jeszcze o postanowieniach noworocznych i choć czasem zbaczam z obranej ścieżki, konsekwentnie na nią wracam.

Ostatnio utwierdziłam się w przekonaniu, co do prawdziwości jednego stwierdzenia – w życiu naprawdę wiele zależy od nastawienia. Wystarczy zmienić sposób myślenia, by sprawy przybrały inny obrót. Oczywiście taka zmiana nie jest prosta, nie ulega jednak wątpliwości, że to my kreujemy własne myśli i jesteśmy za nie odpowiedzialni. Od nas więc zależy, jakie one będą.

Przekonałam się o tym, gdy zaczęłam poszukiwać przyszłych Liderów. Dotąd podczas spotkania rekrutacyjnego zależało mi na podpisaniu wniosku, teraz nastawiłam się na zapraszanie do współpracy osób, które chcą zarobić pieniądze. I faktycznie konsultanci, którzy ostatnio dołączyli do mojego zespołu, chcą czegoś więcej niż tylko tańszych kosmetyków… Przypadek?
A jak Twoje noworoczne postanowienia? Jak zaplanowane zmiany? Co już udało Ci się osiągnąć?
Życzę wytrwałości :) .

1 komentarz:

  1. Magdaleno !!! Cieszę się że znowu tak czesto mnie motywujesz swoimi wpisami ,a zaglądam tu od roku .Ja też skupiam się nad przyszłymi Liderami staram się ich przyciągać ,czy mi sie udaje ??Przekonamy się w krótce ... moje postanowiena?? realizuje !!!!
    POZDRAWIAM IZA L.

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u