Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

czwartek, 13 stycznia 2011

Weź udział w wyjątkowym treningu i zdobądź umiejętności, by zostać Managerem Klubu Oriflame!


Zastanawiasz się nad swoją karierą w Oriflame?

Usłyszałeś coś o możliwości tworzenia swojego zespołu, ale nie znasz dokładnych korzyści z tego wynikających i sposobów na zaproszenie nowych osób do Oriflame?

Chcesz więcej zarabiać?

Chcesz zdobyć nowe umiejętności i stać się odnoszącym sukcesy Konsultantem?

Mam coś specjalnie dla Ciebie:

Już 12 lutego rusza kolejna edycja MBC Lidership Academy.

Tym razem będziesz miał możliwość wzięcia udziału w specjalnej edycji -
trening poprowadzi aż sześciu Dyrektorów Klubu Oriflame!

MBC to cykl sześciu tematycznych spotkań, które pozwolą Ci zdobyć niezbędne umiejętności i przygotowują Cię do tytułu Managera Klubu Oriflame.

Na kolejnych zajęciach nauczysz się:




  • I spotkanie (12.02) - Jak sprzedawać, jak rozmawiać z klientem, jak pozyskiwać kontakty


  • II spotkanie (26.02) – Jak zapraszać na spotkania


  • III spotkanie (12.03) – jak stosować język korzyści, jak przeprowadzić spotkanie rekrutacyjne


  • IV spotkanie (26.03) - jak pracować z nowym konsultantem.


  • V spotkanie (9.04) – jak efektywnie prezentować plan marketingowy


  • VI spotkanie (16.04) – jak planować swoją pracę

Spotkania odbędą się w oddziale Oriflame w Katowicach, ul. Dąbrówki 10 w godz. od 9.30 do 15.

Warsztaty dla osób z mojego są bezpłatne!


Dlaczego warto wziąć udział w projekcie?

Zdobędziesz umiejętności i poznasz narzędzia, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż i rozpocząć tworzenie swojego zespołu, co w efekcie sprawi, że zaczniesz zarabiać o 200 – 300 zł więcej co katalog już w trakcie trwania projektu.

Dowiesz się, jak zarządzać powstającym zespołem, co ułatwi Ci pracę i zwiększy jej efektywność, dzięki czemu będziesz potrzebował mniej czasu, by osiągnąć swój cel.

Zdobyta wiedza i umiejętności pozwolą Ci szybciej awansować i zdobywać kolejne poziomy w Drodze do Sukcesu Oriflame, a w przeciągu 3 katalogów od zakończenia projektu osiągnąć tytuł Managera (co zwiększy Twoje zarobki do 500 - 700 zł co katalog).



Opinia uczestniczki poprzednich edycji MBC:

MBC Pojawiło się w najlepszym dla mnie momencie. Wiedziałam juz, co chce, tylko nie wiedziałam, jak to dokładnie zrobic. Dzięki temu, że wzięłam udział w MBC Lidership Academy szybko wzbiłam się na 12%, potem w moim zespole pojawił się nowy Manager. Mój zespół stał się dynamiczny, szybko się rozwija. Każdy z konsultantów zna Podstawowe Możliwości Oriflame i z nich korzysta. Na treningu tym dostałam gotowy schemat jak prowadzić konsultanta od momentu podpisania wniosku a także nauczyłam się pozyskiwać nowe kontakty dzięki Kartom Rekomendacji.
Serdecznie polecam ten trening każdej osobie, która chce zostać Managerem Klubu Oriflame. Każdy może zrobić 9,12%, ale żeby stać się prawdziwym Managerem i przykładem dla całej swojej grupy potrzebuje nabrać pewnych umiejętności, których można się nauczyć właśnie na tym treningu.

Małgorzata Butryn - Manager Klubu Oriflame

Zastanawiasz się, co należy zrobić, aby wziąć udział w projekcie?

Najpierw
wypełnij ankietę (zgłoszenia przyjmowane są tylko do 18 stycznia). W odpowiedzi otrzymasz maila potwierdzającego Twoje zgłoszenie. Kolejnym etapem kwalifikacji do projektu jest przejście rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowy odbędą się w Katowicach w czwartek 20 stycznia o godz. 17 lub w sobotę 29 stycznia o 9.30.

Liczba uczestników treningu jest ograniczona. Dlatego - jeśli chcesz znaleźć się w ich gronie i rozpocząć drogę do tytułu Managera - nie czekaj i jeszcze dziś wyślij swoje zgłoszenie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u