Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 9 stycznia 2011

Zaplanuj marzenia!


Jednym z moich postanowień noworocznych jest znajdowanie czasu na czytanie książek (zabiegana i docierająca wszędzie samochodem niemal zapomniałam jakie to przyjemne i pożyteczne).


Pierwszą mam właśnie za sobą, a ponieważ dzięki pytaniom i zadaniom w niej zawartym otworzyło się mnóstwo klapek w mojej głowie i wpadłam na wiele świetnych pomysłów, wyszłam poza hamujące przekonania, upewniłam się w tym, czego chcę i motywująco zaplanowałam sobie ten rok, zachęcam Cię byś też przeczytał tę książkę.

Jest to w zasadzie krótki e-book, który uczy planować z wykorzystaniem modelu coachingowego GROW.

Czytając tego e-booka i realizując kolejne zadania:

  • Wyznaczysz sobie właściwie skonstruowane cele
  • Zapragniesz zmiany
  • Poznasz swoje możliwości
  • Zaplanujesz działania i zaczniesz od razu działać

Co pozwoli Ci we właściwym tempie zmierzać w obranym przez Ciebie kierunku i cieszyć się z kolejnych sukcesów na drodze do realizacji swoich marzeń.

E-booka Zaplanuj marzenia i osiągnij cel możesz bezpłatnie pobrać na stronie autora – Michała Mącznik www.personal-coach.pl .

Polecam lekturę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u