Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

środa, 4 stycznia 2012

Twoje pierwsze kroki w sprzedaży.

W poniedziałek rozpoczęła się nowa edycja Profesjonalnego Konsultanta. Nieco odświeżona i odmieniona – taka w sam raz na 2 stycznia.

Oto relacje uczestniczek po szkoleniu „Twoje pierwsze kroki w sprzedaży”:

Jestem bardzo zadowolona z naszego spotkania. Dowiedziałam się ciekawych rzeczy o nowych kosmetykach i produktach Wellness oraz jak zaznaczać katalog dla klientki i jak z klientką rozmawiać.
Wykorzystałam to już kolejnego dnia i mam nadzieję, że efekty tego będą.
Na spotkaniach takich mamy okazję poznać nowe dziewczyny - to też jest bardzo fajne.
Pozdrawiam!
Kasia Szczygieł - Jendrzejek (współpracuje z Oriflame od dwóch katalogów)

Poniedziałkowe szkolenie bardzo mi sie podobało i zachęciło mnie do dalszej współpracy z Oriflame. Cieszę się, bo wiem teraz więcej na temat kosmetyków i łatwiej będzie mi zachęcić swoje klientki do ich kupna. Z niecierpliwością czekam na kolejne szkolenie - jest to dla mnie taka odskocznia od codzienności. Fajne jest również to, że możemy między dziewczynami powymieniać się doświadczeniami kosmetycznymi. Pozdrawiam!
Sonia Konieczny (współpracuje z Oriflame od dwóch katalogów)

Zacznę od tego, czego oczekiwałam od tego spotkania, a mianowicie żeby dowiedzieć się więcej o działaniu kosmetyków Oriflame. Bardzo podobało mi się jak łączyłaś informacje o tym, jak kosmetyki działają ogólnie, następnie poszczególne ich składniki z osobna oraz jakie korzyści daje nam stosowanie produktów Oriflame.
Chciałam Ci podziękować, że udostępniłaś część kosmetyków, abyśmy mogły je poznać, dotknąć, powąchać i od razu się w nich "zakochać" :) Dla konsultanta stawiającego pierwsze kroki to bardzo ważne, gdyż dużo łatwiej polecić przyjaciołom coś, co zostało przez nas wypróbowane i sprawdzone, niż coś, o czym przeczytamy tylko w katalogu.Bardzo podobał mi się pomysł, który nam przekazałaś, w jaki sposób przygotowujesz katalogi, aby naprawdę zachęciły nie tylko do obejrzenia, ale także do zwrócenia uwagi na godne wyróżnienia produkty.
Cieszę się, że mogłam być na tym spotkaniu i tak wiele się dowiedzieć i nauczyć :) Dzięki jeszcze raz ! Pozdrawiam :)
Ania Setlak (współpracuje z Oriflame od dwóch tygodni)

Na dzisiejszym spotkaniu podobało mi się. Cieszę się, że odważyłam się drugi raz spróbować na nie pójść i mam nadzieję, że ukończę cały kurs. Do tej pory nie udało mi się zarobić na kosmetykach Oriflame, a poprzez sprzedaż, jaką mam do tej pory, poznałam nowe osoby i troszkę odświeżyłam kontakty, a zadowolenie klientów ma o wiele większe znaczenie. Dzisiejsze spotkanie przypomniało mi o tym.
Szczególnie podobało się mi się z bliższe zapoznanie z kosmetykami Oriflame. Bardzo spodobała mi się oferta lakierów do paznokci i preparatu oczyszczającego Diamond choć oczywiście wszystkie kosmetyki są ciekawe.
Patrycja Kokot (współpracuje z Oriflame od ok roku)

Ty również chciałabyś przyjemnie spędzić czas, powymieniać się doświadczeniami, zdobyć nowe umiejętności, nauczyć się jak skuteczniej polecać produkty? A w efekcie tego zarobić dodatkowe 100 – 200 zł?
Zapraszam na kolejne spotkanie z cyklu Profesjonalny Konsultant, które odbędzie się już w najbliższy poniedziałek (9 stycznia), w godz. 16.30 – 18.30 w biurze Oriflame (Gliwice, ul. Dolnych Wałów 7).
Biorą udział w szkoleniu „Profesjonalna Sprzedaż”:
- nauczysz się opowiadać o kosmetykach językiem korzyści, co zachęci klientów do kupowania większej ilości oraz droższych produktów i zapewni Ci większy zysk
- dowiesz się, jak obsługiwać swoich klientów, co umożliwi Ci zdobycie stałych klientów, a w efekcie stały zysk
- dowiesz się, jak poszerzać swoje grono klientów, aby zawsze znalazł się ktoś komu jeszcze możesz pokazać katalog.

Do zobaczenia w poniedziałek!

2 komentarze:

  1. Ogólnie handel i sprzedaż to jest dość ciężka działka biznesu i jestem zdania, że należy ją dobrze poznać. Z tego co wiem to bardzo w takich sytuacjach przydają się rozwiązania od https://www.connecto.pl/ gdyż ich systemy informatyczne są z górnej półki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie sama sprzedaż jest bardzo ważnym elementem, tym bardziej jeśli dotycz to bezpośrednio naszej firmy. Ja jestem zdania, że korzystając z usług firm jak https://craftware.pl/dla-it/rozwiazania-dla-it/ możemy zrobić duży krok w przód w przypadku branży IT.

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u