Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 10 stycznia 2012

A Magda Chwał książkę pisze...



Tak jakoś niepostrzeżenie zaczął się dla mnie Nowy Rok.
Jeszcze dobrze nie ochłonęłam po szaleństwie 17 katalogu. I pewnie nie ochłonę do soboty, gdy na Filmowej Gali Sukcesu świętować będziemy największe awanse minionego roku.


A tu już styczeń. I jak przystało na Nowy Rok czas na zmiany…

Dla Ciebie, Drogi Czytelniku, również przygotowałam coś nowego. Już wkrótce blog zmieni swą siedzibę i wygląd. Chcę, by nowe wydanie jeszcze lepiej służyło Twojemu rozwojowi. Więcej będzie praktycznych wskazówek dotyczących sprzedaży, rekrutacji i rozwoju Twoich współpracowników. Planuję zamieszczać więcej artykułów z zakresu psychologii, trenerstwa i coachingu, aby dzielić się z Tobą moją wiedzą i doświadczeniem.

Blog w nowej odsłonie stratuje 21 stycznia. Koniecznie odwiedź w ten dzień moją stronę, ponieważ będę miała dla Ciebie niespodziankę – zupełnie za darmo będziesz mógł otrzymać e – booka mojego autorstwa.


Jak pisałam chcę się dzielić z Tobą moja wiedzą i doświadczeniem, stąd pomysł napisania e-booka Psychologiczne tajniki sprzedaży. Znajdziesz w nim sprawdzone doświadczalnie pomysły na to jak efektywnie polecać produkty, zwiększyć swoją sprzedaż oraz zadowolenie klientów.
Muszę przyznać, że z każdym dniem moja pierwsza książka się rozrasta, co chwilę przychodzi mi do głowy coś nowego, czym chciałabym się z Tobą podzielić.

Jeśli chcesz stać się posiadaczem tego wydawnictwa, koniecznie wejdź na
www.chwalsuccessbuilding.pl w niedzielę 21 stycznia i odbierz bezpłatnego e – booka Psychologiczne tajniki sprzedaży.
Zapraszam.

2 komentarze:

  1. Super wiadomość!
    Madziu jakbyś mogła pisać więcej przykładów z Życia:) tj. Jak pracujesz, co robiłaś danego dnia, jak wygląda Twój dzień pracy.I foto galeria :)
    Bardzo, nas zwykłych konsultantów, ciekawi jak można osiągnąć wyższe poziomy i jak rozkładasz pracę! No i ska bierzesz tę niesamowitą energię!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapamiętam :) i te kwestie tez najda sie na moim blogu
    a o czym jeszcze chcielibyscie czytac?

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u