Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

piątek, 13 stycznia 2012

Jak profesjonaliści obsługują swoich klientów?



W poniedziałek odbyło się drugie spotkanie z cyklu Profesjonalny Konsultant. Z uczestniczkami zgłębiałyśmy tajniki profesjonalnej sprzedaży. Poznaj ich wrażenia:

Na spotkaniu dowiedziałam sie o wielu niestosowanych wcześniej przeze mnie metodach postępowania z klientem, jak po prostu rozmowa, która pozwala nawiązać dobry kontakt z klientem oraz stwarza dobrą atmosferę. Myślę, że podsunięte mi "chwyty marketingowe" takie jak darmowe spotkania kosmetyczne dla moich klientek czy karta stałego klienta zadziałają tak jak powinny :). Będę też wręczać próbki produktów moim klientkom, uwzględniając ich potrzeby. Mam nadzieję, że po Profesjonalnym Konsultancie grono moich klientek będzie coraz większe, a zakupy u mnie będą dla nich przyjemnością, dając mi również wiele satysfakcji.
Mariola Swoboda

Na kolejnym szkoleniu bardzo mi się podobało. Cieszę się, że mogłam się dowiedzieć, jak zaprezentować katalog swoim klientom - oczywiście z wykorzystaniem języka korzyści. Mam taką cichą nadzieję, że dzięki tym szkoleniom nabiorę większej pewności siebie i dzięki temu moje klientki będą miały większe zaufanie do mnie.
Sonia Konieczny

Poniedziałkowe spotkanie jak i te poprzednie było bardzo pouczające. Zaprojektowałam karty stałego klienta i założyłam zeszyt, gdzie wpisałam wszystkie dane moich klientek.
Potrzebuje jeszcze popracować nad prezentacją korzyści. Myślę jednak, że z czasem jak poznam więcej kosmetyków, nie będę miała problemu z ich cechami, zaletami i korzyściami.
Poniedziałkowe szkolenia bardzo dużo wnoszą w moją pracę i za to dziękuję.
Kasia Szczygieł - Jendrzejek

Z Oriflame po kilkuletniej przerwie jestem obecnie od 2 katalogów.
Wczorajsze spotkanie bardzo mi sie podobało. Atmosfera była bardzo miła, swobodna i przyjazna. Sposób w jaki prowadziłaś szkolenie był bardzo przemyślany i odpowiednio dobrany, a wszystko co chciałaś nam przekazać dotarło do mnie od A do Z :) Myślę, że to że dzielisz się z nami wiedzą opartą na własnym doświadczeniu jest bardzo ważne i pozwala nam lepiej "wczuć się" w rolę profesjonalnych konsultantek :) Cieszę się, że mogłyśmy pracować na konkretnych kosmetykach, omawiać ich specyficzne cechy, zalety i korzyści jakie daje ich stosowania. Takie praktyczne spojrzenie na produkt dużo daje i na pewno sprawi, że szybciej i łatwiej będę mogła go zaprezentować klientkom, jak również odpowiednio dobrać kosmetyki do ich potrzeb i oczekiwań :)
Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania :) Czekam na nie z niecierpliwością :)
Magdalena Drobiazgiewicz

W poniedziałek uczestniczyłam w 2 spotkaniu Profesjonalnego Konsultanta. Jestem zachwycona tym ileż można się nauczyć. Cecha, zaleta, korzyść to najbardziej utkwiło mi w pamięci. Od poniedziałku stosuje się do tych zasad nabytych na szkoleniu i muszę przyznać, że to naprawdę działa :)
Angelika Gola

Nie wiesz jeszcze, czym jest język korzyści?
Zastanawiasz się, jak stosować Karty Stałego Klienta?
Chcesz zbudować lepsze relacje z klientami?
Ciekawi Cię, jakie „chwyty marketingowe” poznają uczestniczki Profesjonalnego Konsultanta?
Chcesz dołączyć do profesjonalistów i zarabiać dodatkowe 300 zł z polecania produktów Oriflame?

Weź udział w Profesjonalnym Konsultancie (poznaj szczegóły całego kursu). Najbliższe spotkanie odbędzie się 16 stycznia (poniedziałek) w godz. 16.30 - 18.30, w biurze Oriflame (Gliwice, ul. Dolnych Wałów 7, domofon 15).
Zapraszam.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania Zawistowska11 stycznia 2019 14:14

    Obsługa klienta jest bardzo ważna jak nie najważniejsza w przypadku polityki firmy. Znacząco tą pracę można sobie ułatwić poprzez wdrożenie systemu CRM https://craftware.pl/co-jest-crm-czy-warto-z-niego-korzystac dzięki któremu ułatwiamy sobie wielokroć samą pracę. Dodatkowo budujemy bardzo ważne relacje z klientem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama obsługa klienta jest bardzo istotna jeśli chcemy mieć prawidłowy rozwój przedsiębiorstwa. Tak samo jak systemy biznesowe w firmie https://www.connecto.pl/czym-jest-system-business-intelligence/ dzięki którym jesteśmy w stanie planować i symulować wiele przedsięwzięć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama obsługa klientów jest niezwykle ważna i jestem zdania, że jak najbardziej należy o to dbać tak samo jak i o pracownika. Jak dla mnie istotnym jest również to, aby zlecać audyt zewnętrzny https://www.ca-staff.eu/uslugi/audyt-kadrowo-placowy w szczególności w działach kadr i płac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście sama obsługa klienta przy prowadzeniu firmy jest niezwykle ważna. Tym bardziej, że gdy zależy nam na sprawnym prowadzeniu działalności to musimy wiedzieć co nieco o analizie ryzyka. Ja czytałam o niej w http://magazynlbq.pl/jak-zarzadzac-ryzykiem-w-dzialalnosci-gospodarczej/ i już wiem jak ją zarządzać.

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u