Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 17 stycznia 2012

To już 21 stycznia!

Ale jestem podekscytowana! Właśnie otrzymałam projekt swojej książki (a Ty możesz zobaczyć okładkowe zdjęcie :) ).


Gdy wpadła mi do głowy myśl o napisaniu Psychologicznych tajników sprzedaży nawet nie podejrzewałam, że e – book, którego napiszę, będzie miał kilkadziesiąt stron i że jego pisanie da mi tyle radości.


Już nie mogę się doczekać 21 stycznia! W ten dzień www.chwalsuccessbuilding.pl wystartuje po znacznym remoncie :). Strona zostanie przemeblowana, odmalowana, odświeżona tak aby odwiedzało Ci się ją przyjemniej. Zależy mi na tym, abyś spędzając tu czas, czerpał jak najwięcej korzyści.

Dlatego, Drogi Czytelniku, chcę Cię zapytać:
O czym chciałbyś czytać na nowej stronie?
Czego do tej pory było za dużo, a czego za mało?
Jakich artykułów oczekujesz?

Twoje uwagi są dla mnie bardzo cenne. Czekam na nie z niecierpliwością.

Ps. Koniecznie odwiedź moją stronę 21 stycznia, zapisz się do subskrypcji, a bezpłatnie otrzymasz e-booka Psychologiczne tajniki sprzedaży.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u