Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 25 kwietnia 2010

Rozmarzyłam się dzisiaj

Marzycielka ze mnie. Jednak czasem zdarza mi się, że na jakiś czas zapominam jak wielką moc mają marzenia.

Ostatnio rzadko marzyłam, aż do dziś…


A wszystko za sprawą szkolenia dla Managerów i Dyrektorów , które odbyło się w ten weekend na Zamku.
Ten wyjazd pod każdym względem był wyjątkowy:

  • Wyjątkowi prowadzący zrzeszeni w Baobab Group - Kamila Molińska, Bernard Jastrzębski, Roman Hadasik

  • Wyjątkowy gość - Ryszard Armanowski – kierownik sprzedazy regionu śląsko – opolskiego

  • Wyjątkowi uczestnicy – najlepsi liderzy z trzech prężnie rozwijających się struktur

  • Wyjątkowe miejsce – Zamek w Kamieniu Śląskim

  • Wyjątkowe okoliczności przyrody – urokliwe miejsce i przepiękna pogoda

  • Wyjątkowe warsztaty.


W ciągu zaledwie dwóch dni zdobyłam nowe umiejętności, otrzymałam wartościową wiedzę i wiele inspiracji, by udoskonalać siebie i swoja pracę. Na pewno będę dzielić się z wami swoimi przemyśleniami w kolejnych wpisach.

Jeśli Ty także chcesz przeżyć te niesamowite emocje i wziąć udział w podobnym szkoleniu już w październiku, spełnij następujące warunki:

  • ukończ IV edycję MBC Lidership Academy lub weź udział w V (wakacyjnej) edycji, która już w lipcu
  • zdobądź tytuł Menadżera Klubu Oriflame

Teraz wróćmy do marzeń. Jedna z uczestniczek niezwykle wzruszająco opowiedziała, że kiedyś zapisała swoje marzenia i dziś ma to, o czym kiedyś marzyła i co zapisała. Sposób jaki mówiła, sprawił, że zaczęłam intensywnie wyobrażać sobie wszystko, czego chcę i natychmiast to zapisywałam. Powstało z tego kilka stron obrazu mojego życia – tego, co jest dla mnie ważne, co chcę robić, co osiągnąć, kim chcę się otaczać, jak wyglądać i żyć. Te zapisane kartki dodały mi energii i radości. Wiem, że będą dla mnie drogowskazem i odpowiednio nastawią moje działania.

A Ty, gdzie chcesz się znaleźć? Kim chcesz być? Jak żyć?

Zapisz swoje marzenia, zapisz wszystko, czego chcesz. Spisanie marzeń ma niezwykłą moc. Sprawia, że już wiesz, co jest ważne, Twoja podświadomość zaczyna działać, a Ty czujesz się bardziej zobowiązany – teraz tak łatwo nie zapomnisz o swoim marzeniu!

Na znaczenie spisania marzeń wskazują pewne amerykańskie badania. Po przeankietowaniu grupy uczniów okazało się, że tylko ok. 2% z nich wyznacza sobie cele, a jedynie połowa z tych 2% zapisuje je. Gdy po 20 latach sprawdzono jak powodzi się badanym, odkryto, iż Ci, którzy posiadali określone cele znacznie więcej osiągnęli i byli bardziej zadowoleni ze swojego życia. Najlepszymi wynikami mogli poszczycić się jednak Ci, którzy w czasie badania posiadali spisane cele.

Sama sprawdziłam skuteczność spisania celu, gdy rozpoczynając kwalifikację, odkryłam, iż zapisałam to sobie w terminarzu prawie rok wcześniej!

Co więc wybierasz?

Zachęcam Cię rozmarza się dziś z kartką papieru.

O marzeniach przeczytasz tez na stronie Kamili Molińskiej w zakładce Marzenia. We wpisie Bo marzenia się spełniają podzieliłam się swoim największym - jak do tej pory - spełnionym marzeniem.

2 komentarze:

  1. masz racje wyjatkowe szkolenie,ludzie i miejsce
    a marzenia??jest ich wiele co najwazniejsze spisane ,a nawet wypowiedziane ...a dzis zamarzyła mi się jazda na rolkach /dziękuje za inspiracje / iza laskowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Izo juz kupilas rolki? zapowiada sie swietna pogoda na weekend wiec wyjatkowa okazja by pojezdzic :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u