Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 18 kwietnia 2010

IV edycja MBC LA wystartowała!


Uczestniczyłam wczoraj w niezwykłym treningu. Treningu, którego uczestnicy bardzo dużo mnie nauczyli, zarazili swoją radością, gotowością do nauki i zaangażowaniem.

Ten trening to pierwsze spotkanie nowej edycji MBC, którą prowadzę z
Magdaleną Saganowską, dla naszych zespołów. Już w czasie rozmów kwalifikacyjnych czułam, że do wzięcia udziału w MBC zapraszamy wyjątkowe osoby, ale wczoraj rzeczywiście tego doświadczyłam.

Nasze spotkanie było bardzo elitarne, bo uczestników jest czwórka:
Anna Adamus,
Klaudia Bednarczyk,
Dorota Zielenska,
Przemysław Wrona,
dzięki czemu mamy możliwość dokładnego przećwiczenia zdobywanych umiejętności i swobodnego wymieniania się pomysłami. I to właśnie pomysły, które powstały wczoraj były dla mnie bardzo cenne.

Aniu, Klaudio, Dorotko, Przemku dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas i życzę wytrwałości, pomysłowości, proaktywności, entuzjazmu i energii w realizacji Waszych celów. Bez któregokolwiek z Was te warsztaty na pewno nie byłyby tak wyjątkowe!

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę im, na pewno lepiej pracuje się w tak mniejszym gronie!
    Na szczęście grupa ma wspaniałe prowadzące...
    Magda Chwał to naprawdę jedna z najlepszych Dyrektorek Oriflame... niektórzy tego naprawdę nie doceniali...
    Ja życzę Magdzie jak najlepszych sukcesów i jak najprostszej drogi do Złotego Dyrektora. :) Ona naprawdę wierzy w to co robi i to jest jej pasja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Was i za pierwszych Waszych Absolwentów! Pozdrawiam,
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się jak najbardziej z Magdą te zajęcia w tak małym i wspaniałym gronie są naprawdę wyjątkowe- no i mamy wspaniałych trenerów już nie mogę doczekać się na kolejne zajęcia .Juz po pierwszych dowiedziałam się wielu wspaniałych rzeczy a co dopiero dalej ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajęcia były wyjątkowe i inspirujące dla mnie:) wprost nie mogę się doczekać kolejnych, wypełniam "zadanie domowe"
    pozdrawiam Ania Adamus

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz czas na mnie. Nie wiedziałem że tyle można się w tak krótkim czasie nauczyć, a to dopiero początek. Robi się ciekawie. Jesteście bardzo inspirujące, a mała grupa gwarantuje że nikt nie zostanie zapomniany, czy słabo przećwiczony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za mile slowa Justyno
    jesli bedziesz gotowa mozesz wziac udzial w kolejnej edycji rusza na poczatku wakacji

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ciesze sie niezmiernie ze czujecie sie przecwiczeni i zainspirowani
    zycze powodzenia i wytrwalosci w wypelnianiu cwiczenia pomostowego - jak wasze wrazeni z pierwszych ankiet, kart rekomendacji, DAM?
    na kolejnych zajeciach bedzie jeszcze ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobiety patrzą na mnie jak na kosmitę ale to normalne, zdążyłem się przyzwyczaić do "niemożliwe, facet konsultantem?".

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że chętnie wezmę udział w V edycji MBC :)
    Katalogi rozdane, grupa obdzwoniona, mile zaskoczyły mnie niektóre ich reakcje na telefon :) Na ankiety wciąż czekam (ale zostało mi obiecane, że najpóźniej do jutra je dostanę)...
    jedynie Sonia nie odbiera telefonu (ale myślę, że to po prostu wina zasięgu :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u