Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 6 grudnia 2009

Czas na Twoją decyzję!

Skończył się katalog 16. Pełen spektakularnych awansów, dużych wzrostów, wysokich premii, zrealizowanych planów.

Szczególne gratulacje dla Ani Ludy, Marii Sowa i Agnieszki Cywińskiej za walkę do końca i uczynienie kolejnego kroku na Drodze do Sukcesu.

Jeszcze raz brawa dla Gosi Butryn za największy obrót w długiej historii bytności w Oriflame. Gosiu, to w jakim tempie rozwija się Twój zespół jest zachwycające! Tylko tak dalej, a już niedługo świętować będziemy Twój tytuł Dyrektora Klubu Oriflame.

Soniu, Axelu, Agnieszko, Aniu, Paulino, Magdo i Justyno – wiem, że dzięki efektywnej pracy w 17 katalogu sięgniecie po to, co zaplanowałyście.

Dla mnie katalog 16 już drugi raz okazał się bardzo szczególny. Trzy lata temu w katalogu 16 rozpoczęłam kwalifikacje do tytułu Dyrektora, a w tym zaczęła się dla mnie droga po tytuł Dyrektora Złotego. Cieszę się tym bardziej, ponieważ drugim Dyrektorem w moim zespole będzie moja siostra.

W związku z tymi dwiema kwalifikacjami zauważyłam coś, o czym chciałam Wam dziś napisać.
Obie te drogi zaczęły się właśnie od tego samego momentu – podjęcia decyzji.
Ktoś kiedyś powiedział, że:
Nasze przeznaczenie kształtuje się w chwili podejmowania decyzji.

Kiedyś bardzo długo byłam na poziomie 18 %, aż podjęłam decyzję, że chce zostać Dyrektorem. Teraz dwa lata próbowałam zbudować drugą grupę 21, aż cztery katalogi temu postanowiłam, że w 16 katalogu rozpocznę kwalifikację.

Zdecydowanie ma niezwykłą moc: ukierunkowuje nasze działanie, wskazując, co jest naprawdę istotne, pokazuje dokładnie ile i czego powinniśmy zrobić, daje motywację i siłę do pracy, przyciąga do nas odpowiednich ludzi, dostarcza przydatnych narzędzi (trzy lata temu, gdy podjęłam decyzję pojawiło się SARPIO, a teraz MBC).

"Smutne jest to, że ludzie są biedni,
bo jeszcze nie zdecydowali,
by być bogatymi.
Mają nadwagę i są nie wysportowani,
bo nie zdecydowali jeszcze,
by być szczupłymi i sprawnymi fizycznie.”
Brian Tracy

Czy TY już podjąłeś decyzję?

14 komentarzy:

  1. racja... ja w tym katalogu miałam 4 cele z czego 3 zrealizowałam :) 4 cel - 18% najpóźniej wymysliłam i najpóźniej w niego uwierzyłam i może dlatego zabrakło tak niewiele (choraoba nie pomogła;/ ). Ważne żeby wiedzieć co się chce i byc tego pewnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz Gosiu racje i tym bardziej ciesze sie ze juz wiesz kiedy chcesz rozpozac kwalifikacje trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. z tym postanowieniem ,to zupelnie sie z toba zgadzam ,trzeba cos do konca przemyslec i mocno na to postawic .Mnie terz ten katalog pomogl w moim postanowieniu. Po ostatniej FSM w Katowicach jeszcze bardziej mnie zmotywowalo ;ale najwazniejsza rzecza w moim sukcsie z 3%na 9%bylo nie tylko podjecie decyzji ,ale wieksza ilosc czasu, ktory moglam poswiecic pracy wiec nie zaprzepascilam ale skutecznie go wykorzystalam .Moj kaledazrznie jest regularnie ustalony, gdyz mam pod opieka mocno chora osobe i wlasnie teraz troche uspokoil sie okres leczen i wyjazdow od razu zaczelam inteswniej pracowac no i sa efekty .Mysle ,ze to mnie teraz rozwinie bardziej ,chyba ?,ze znowu cos przeszkodzi .

    OdpowiedzUsuń
  4. GosiaB nic strconego rozpoczał się fantastyczny katalog i szansa na 18% :D
    po prostu uwierz w to, ze mozesz to zrobić i zrobisz to ;)

    anonimowy wykorzystaj ten rozpęd i awans na 9% by zrobic kolejny krok - 12%
    Z 3% zrobilaś 9%, więc masz szansę zrobić 12% w katalogu 17 brakuje Ci tyle samo punktów co na 9% ;) 12% to jakby dwa razy 9%. Jedne 9% juz masz, zawalcz o drugie tyle samo punktów ;) i masz 12% :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu gratuluje awansu:) opłacony naprawdę ciężką pracą ale jakże efektywny:)
    Powiem Ci że jesteś moją inspiracją i bardzo często dzięki lekturze Twojego bloga motywuję się do pracy i zaczynam efektwnie działać tak jak teraz ;))
    Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się zmotywowana do PODJĘCIA DECYZJI :) Dzięki za wyjątkową notkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. prosze bardzo :)

    a jakie postanowienia podejmujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masakrycznie wielkie - 21% (jeszcze jestem na 15tce)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu czy to ta grupa którą sama budowałaś "pod nazwiskiem siostry" osiągnęła obrót na 21% czy stricte Twoja siostra, która jest w firmie dłużej i jakiś czas temu jak odp była na 15%? Troche się gubie a lubie byc na bieżąco:0
    Pzdr i gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  10. moja grupa 21 tez z 15% w 15 katalogu pryeskocyzla na 21 w 16 powodyenia wiec :)

    hey Emi mysle ze to tak istotne nie jest ale skoro chcesz wiedziec moja siostra 3 -4 lata temu zapisala sie jako adam chwal (i ta grupa zrobila 21%) pod nia jakos rok temu zapisala Karoline Chwal i pod nia ja od 13 katalogu zbudowalam 15%
    mozna sie w tym pogubic Karolina Kozielska zarzuca mi rozdwojenie jazni cos w tym jest :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to oznacza, że w 13tym katalogu Karolina była na 0%, a w 16tym już na 21%?

    OdpowiedzUsuń
  12. Magda, widzę Twoje sukcesy i czytam, że pomagasz we wszystkim - czy mogłabyś mi powiedzieć na czym polega u Ciebie spotkanie "procedury"? Gubię się co i w jakiej kolejności najlepiej robić...

    OdpowiedzUsuń
  13. do anonimowy:
    moja siostra (adam chwal) z 15 zrobila 21
    a karolina chwal (bo kiedys moja siostra zapisala siebie) od 13 do 16 z 0 zrobila 15%
    ale naprawde mysle ze to malo istotne dla mnie wazna jest druga grupa 21 :)

    do anonimowy:
    wyjasnienie jak prowadze drugie spotkanie procedury zajmie mi troszke wiecej zasu dlatego mozesz spodziewac sie za niedlugo (do tygodnia mysle) osobnego wpisu na ten temat
    a co do pomagania to matka teresa z kalkuty nie jestem i jest sporo przesady w tym ze kazdemu we wszystkim pomoge natomiast chetnie dziele sie tym co potrafie bo jestem przekonana o tym ze to co dajemy wraca do nas
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Magdaleno co dajemy to zawsze wraca do nas ;)
    Matką Teresą z Kalkuty to faktycznie nie jesteś ( bynajmniej z wyglądu ;) ),
    ale rzeczywiście dzielisz się wiedzą i doświadczeniem z tymi co nie sa w Twojej grupie.
    Nie raz pomogłas mi i udzieliłaś cennych wskazówek za co Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u