Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 22 grudnia 2009

Coraz bliżej święta...

Choć znana wszystkim reklama już od przeszło miesiąca pojawia się regularnie w telewizji, ja jakoś nie czułam nadchodzących Świąt. Świąteczna aura towarzyszy mi dopiero od wczoraj.

Wreszcie wykorzystałam wolny ranek na porządki i wyrzucenie kolejnej tony niepotrzebnych rzeczy. Później przyszedł czas na najprzyjemniejszy dla mnie moment przedświątecznych przygotowań – wybieranie prezentów dla istotnych w moim życiu osób. Ogromną frajdę sprawia mi zastanawianie się, z czego kto może się ucieszyć, a później szukanie tego! A poza tym cała ta zakupowa otoczka - taka skomercjalizowana jestem, że kilka świecidełek i odpowiednia muzyka w centrum handlowym wprawia mnie w świąteczny nastrój :).

A po czym Wy poznajecie, że Święta już tuż tuż?

Magii najbliższych dni dodały jeszcze spotkania z ważnymi współpracownikami z Oriflame. Wczoraj spędziłam uroczy wieczór u mojego Dyrektora - Karoliny Kozielskiej, a dziś sama zorganizowałam przytulne spotkanie dla dziewczyn z mojego zespołu.

Aniu, Gosiu, Soniu, Axelo i Aniu dziękuję za wspólnie spędzony wyjątkowy czas i trzymam kciuki za Wasze plany na 2010 rok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u