Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

czwartek, 26 listopada 2009

Punkty rosną z zawrotną prędkością!

To co dzieje się w moim zespole w 16 katalogu, przyprawia o pozytywny zawrót głowy.

Gosia jest o 50 PP przed poziomem 15% i grozi, że to jeszcze nie koniec, coraz pewniej planując 18 %. Ma ku temu przesłania, bo nowy 9% - Ania Malejka upatrzyła sobie tytuł Managera Klubu Oriflame.

Co dla mnie ważne rośnie mi druga grupa 21%. Sonia walczy o 18%, co krok podpisując wniosek z nowym konsultantem Oriflame. Przyczynia się do tego Martyna Kotek, która będąc drugi katalog w Oriflame, w 16 zapisała już 2 osoby! Szaleje przy tym z kartami rekomendacji i ankietami konsumenckimi, co wróży szybkie powiększenie zespołu Martyny.

Nie ustępuje jej w tym Ania Luda, która wprowadziła mnie ostatnio w zdumienie, świetnie prowadząc cała prezentację Oriflame Możliwości.

Z prezentacjami równie dobrze radzi sobie Paulina Lis. Paulina lada moment cięgnie po 6%. Jestem z niej dumna, bo samodzielnie zapisuje nowe osoby, rewelacyjnie radzi sobie z telefonami zapraszającymi na spotkania i codziennie pozyskuje dużo nowych kontaktów.

W dobrym stylu do pracy wróciła też Axela. Właśnie wraca na poziom 6% i z dużym prawdopodobieństwem w tym katalogu sięgnie jeszcze wyżej, ponieważ szybko przełamała się, wykonując pierwsze telefony do znajomych i z powodzeniem zapraszając ich na spotkania.

To niesamowite poruszenie to oczywiście efekt fantastycznego katalogu 16, ale też kolejnej edycji MBC, wykorzystywania kart rekomendacji i ankiet konsumenckich, codziennych telefonów i systematycznych spotkań.

Wszystkim Wam serdecznie gratuluję wyników, jestem pod wrażeniem Waszej pracy i zaangażowania. Powodzenia!

1 komentarz:

  1. Klaudia Osmołowska27 listopada 2009 15:08

    Bardzo Ci Gosiu GRATULUJĘ!!! Trzymam kciuki za dalsze plany :)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u