Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 10 listopada 2009

Nie wiesz, jak zostać Managerem?

W sobotę odbyło się ostatnie spotkanie MBC. Jeszcze nigdy nie uczestniczyłam w takim kursie!

Kamila, szczerze dziękuję za przekazaną wiedzę, doświadczenie i praktyczne pomysły.


Od kilku tygodni chodzę jak nakręcona, dziennie podpisuję co najmniej jeden wniosek z nowym konsultantem, wybrałam też z mojego zespołu świetnych kandydatów na przyszłym Managerów i Dyrektorów.

Gorąco polecam ten trening każdemu, kto marzy o tytule Managera i Dyrektora.


Nie wiesz, skąd brać kandydatów na konsultantów Twojego zespołu?
Zastanawiasz się, jak z nimi rozmawiać?
Nie masz pomysłu na to, czego nauczyć i jak prowadzić nowego konsultanta?

Koniecznie weź udział w tym treningu!

Kolejna edycja rozpoczyna się już 21 listopada, a
tylko do dziś można się na nią zgłaszać.

Chcesz wziąć w niej udział? Napisz do mnie maila
Magdalena.chwal@oriflame.biz.

Pozdrawiam,

Magda C

3 komentarze:

  1. Proszę bardzo Magdaleno. Cieszę się, że teraz będę Cię miała jako osobę współprowadzącą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja rowniez bardzo sie ciesze ze bede mogla wspolprowadzic z Toba trening

    juz nie moge doczekac sie kolejnego spotkania tym bardziej ze po dzisiejszej ormule czuje ze warszaty staja sie moja dobra strona :)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u