Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 26 kwietnia 2011

Natalia Janoszka o MBC

W moim zespole dwie wyjątkowe kobiety ukończyły ostatnią edycję MBC.

Poprosiłam je, aby specjalnie dla Was podzieliły się swoimi wrażeniami z wyjątkowego treningu.


Dziś przedstawiam Wam Natalię - pełną optymizmu i ciepła dziewczynę, która urzekła mnie swoją odwagą oraz gotowością do podejmowania wyzwań, by szybciej i efektywniej uczyć się nowych rzeczy.


Natalia jest też dla mnie przykładem na prawdziwość powiedzenia, że chcieć znaczy móc. W tym roku zdaje maturę, nie wykorzystała jednak tego faktu jako wymówki - systematycznie umawia się na spotkania i wdraża zdobyte w trakcie treningu umiejętności.





Dla mnie MBC to świetna zabawa, rozwój oraz możliwość poznania wspaniałych osób.
Gratuluję dziewczynom ukończenia szkolenia i życzę powodzenia w dalszych sukcesach.

Na zajęciach wiele się nauczyłam i uporządkowałam rzeczy, które dotychczas robiłam m.in. telefonowanie i rekrutowanie. Najbardziej jestem dumna z tego, że potrafię samodzielnie prowadzić spotkania oraz wiem jak „wprowadzić” nowego konsultanta w świat Oriflame. Już wiem jak ważny i potrzebny jest kontakt z grupą. Chętnie wykorzystuję zdobytą wiedzie również w życiu prywatny np. komplementy czy planowanie swoich celów - co nie jest takie łatwe jak by mogło się wydawać :).
Teraz czeka mnie wiele pracy, ale wiem, że ze zdobytą wiedzą odniosę sukces.


Serdecznie zapraszam na kolejne szkolenie MBC Leadersh Academy.


Natalia Janoszka

2 komentarze:

  1. Gratulacje,bardzo dobrze że młode osoby wiedzą czego chcą i to się chwali.A nauka to podstawa MLM

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u