Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Kolejna edycja MBC zakończona.




Minął już tydzień od zakończenia kolejnej edycji MBC.


Dumnie ogłaszam, że dziewięć wspaniałych kobiet w zeszłą sobotę odebrało certyfikat ukończenia treningu.

Jeszcze raz serdecznie gratulację:
Magdalenie Bzdura
Ewelinie Knapik
Marioli Hrapek – Walczak
Marcie Aleksander
Ewelinie Bani
Natalii Janoszce
Dagmarze Stencel
Katarzynie Czarny
Barbarze Kozłowskiej


Życzę Wam wytrwałości we wdrażaniu zdobytych umiejętności i dążeniu do Waszych celów.

W maju rusza kolejna edycja MBC. Przeczytaj, czego nauczyli się i jakie umiejętności zdobyli uczestnicy MBC i zgłoś się na niezwykle przydatny trening:



W trakcie MBC nauczyłam się samodzielnie prowadzić spotkania, planować swoje cele techniką SMART, pracować z nowym konsultantem tak, aby odnosił sukcesy, słuchać i dopasowywać do potrzeb moich rozmówców możliwości Oriflame.
Najważniejsze umiejętności, którą zdobyłam jest umiejętność prowadzenia nowego konsultanta. Teraz już wiem jak pracować z zapisaną osobą, by chciała działać i rozwijać się.
Natalia Janoszka




W MBC najbardziej podobała mi się atmosfera panująca wśród uczestników.
Nauczyłam się zbierać karty rekomendacji, marzyć oraz tego w jaki sposób zająć się nowym konsultantem krok po kroku.
Najważniejszą umiejętnością, którą zdobyłam jest telefonowanie – teraz przed wykonaniem telefonu robię sobie plan, o czym chcę rozmawiać i dzięki temu moja rozmowa jest konkretna, a nie tak jak do tej pory rozwlekła i nic nie wprowadzająca.
Katarzyna Czarny




W trakcie MBC najbardziej podobały mi się: miła atmosfera, wymagania i podejście dyrektorów do uczestników, możliwość nauki od najlepszych oraz cenne uwagi kierowane w naszą stronę.
Podczas treningu nauczyłam się pozyskiwać nowe kontakty, prowadzić samodzielnie spotkania, rekrutować wraz z dobrym startem oraz systematyczności i konsekwencji w tym, co robię.
Najważniejszą umiejętnością, którą zdobyłam jest telefonowanie, ponieważ dla mnie była to nowość i najbardziej się tego obawiałam(że coś pomylę, nikt nie przyjdzie itp.). Możliwość przećwiczenia tego z dyrektorami była wyzwaniem, ale zarazem sprawdzeniem siebie. Dało mi to więcej pewności i wiary we własne umiejętności, a przy okazji dowiedziałam się nad czym warto jeszcze popracować!
Ewelina Bania



Dokładne informacje nt. planu i rekrutacji do kolejnej edycji otrzymasz mailem oraz znajdziesz na Oriflameteam jeszcze w tym tygodniu.

2 komentarze:

  1. MBC nauczyło mnie słuchania drugiej osoby,zadawania konkretnie ułożonych pytań.Nauczyłam się prowadzić spotkania z Klientkami. Oraz poznałam cudowne dziewczyny, które uczestniczyły w MBC i bliżej nasze Dyrektorki. Pozdrawiam i zachęcam do udziału w MBC.Mariola Hrapek-Walczak

    OdpowiedzUsuń
  2. Mariolu dziekuje za Twoje wrazenia i ciesze ze wlasnie tego sie nauczylas w trakcie treningu :)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u