Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

środa, 27 kwietnia 2011

Ewelina Bania o MBC

Poznaj drugą konsultantkę z mojego zespołu, która ukończyła MBC.


Ewelina - mimo zbliżającego się terminu obrony pracy magisterskiej - parę miesięcy temu postanowiła, że zostanie Menadżerem Oriflame.
Podziwiam w niej szybkość, z jaką się uczy, samodzielność oraz zdecydowanie i konsekwencję w realizacji ustalonych planów.




Już tydzień minął jak wręczono mi dyplom ukończenia MBC. Jestem z tego sukcesu bardzo dumna bo nie wszyscy, którzy rozpoczęli trening dotarli do końca.


Ale zacznijmy od początku… Wszystko rozpoczęło się na Konferencji Noworocznej w Arsenal Palace. Jestem już 5 lat konsultantką Oriflame, jednak dopiero od stycznia podjęłam współprace z tą firmą na poważnie. Impulsem dla mnie były wypowiedzi innych konsultantów, którzy tak prężnie się rozwijają, mając różne doświadczenia życiowe i niejednokrotnie trudne sytuacje. Pomyślałam wtedy, że skoro oni mogą - to ja też!


Teraz realizuję swoją noworoczną myśl oraz postanowienie :). W osiągnięciu swojego celu pomogło mi bardzo MBC, gdyż zaczynając współprace z Oriflame nie wiedziałam na czym polega praca tutaj. Teraz moja praca jest poukładana i przede wszystkim wiem, co robić, by widzieć efekty.


Co dwa tygodnie, spotykając się ze wspaniałą grupą uczestników MBC czerpałam wiedze od najlepszych, czyli naszych dyrektorów. To oni krok po kroku uczyli nas stawiać nasze pierwsze kroki w Oriflame. Pokazywali to co istotne i na co zwracać uwagę, a ćwiczenia w grupach pomogły mi przezwyciężyć swoje słabości i wątpliwości. Niezwykła otwartość, sympatia i zrozumienie pozwoliły mi czuć się jak wśród swoich znajomych, którzy rozumieją nasze obawy i niepowodzenia.


Nauczyłam się zdobywać nowe kontakty i obecnie nie mam problemów z umawianiem spotkań, przezwyciężyłam swój lęk przed odmową – wiem już, że są one wpisane w ten zawód. Wiele spraw było dla mnie nowych i jestem dumna z siebie, że teraz - mając taką wiedzę - mogę wdrożyć to w życie. Jest to m.in dobry start, praca z nowym konsultantem, umiejętność planowania, czy nauka udzielania komplementów. To wszystko pomaga mi obecnie w pracy, a nawet w życiu osobistym.


Jednak najbardziej jestem dumna z wypracowania sposobu prowadzenia rozmów telefonicznych, z czym aktualnie nie mam problemu oraz umiejętności przeprowadzenia samodzielnego spotkania i rekrutacji nowych osób.


Wiele jeszcze mnie czeka, gdyż to początek mojej Drogi do Sukcesu, ale wiem, że warto, bo marzenia są po to, by je spełniać.


Po MBC mogę stwierdzić, że czuje się teraz pewna siebie, wiem, co robić, praktycznie nauczyłam się wszystkiego, bo zaczynałam od zera. Jest również parę rzeczy do poprawy, ale mając pomoc w osobie mojego dyrektora Magdy Chwał nic nie jest mi teraz straszne i wiem, że jestem w stanie wiele osiągnąć.


Zachęcam do udziału w kolejnym treningu.


Ewelina Bania

1 komentarz:

Mój profil na facebook'u