Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

czwartek, 22 grudnia 2011

Agata Madejska została Menadżerem!




W sobotę nadszedł wypatrywany już przeze mnie z niecierpliwością moment – wyjątkowa kobieta – Agata Madejska – została Menadżerem Klubu Oriflame.

Agato serdecznie gratuluję. Podziwiam Cię za Twoją systematyczność i uporządkowanie w pracy. Uwielbiam podsłuchiwać Twoje spotkania, gdyż za każdym razem mogę się przekonywać, jak szybko wdrażasz nowo zdobyte umiejętności. W ostatnim czasie jestem pod wrażeniem sposobu, w jaki współpracujesz ze swoimi konsultantami. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że zasługujesz na miano Lidera.

Drogi Czytelniku, poniżej zamieszczam wywiad z Agatą. Przekonaj się, jak Agata zdobyła swój tytuł i wykorzystaj udzielone przez nią wskazówki w swojej drodze do tytułu Menadżera.


1. Jak się czujesz jako Menadżer Klubu Oriflame?
Czuję się spełniona, bo to co sobie postanowiłam spełniło się!

2. Co sprawiło, że zdecydowałaś się na współpracę z Oriflame (nie myślę o tym dlaczego zostałaś konsultantkom, ale dlaczego postanowiłaś zostać Menadżerem)?
Postanowiłam zostać Menadżerem, ponieważ zależy mi na tym, żeby usamodzielnić się finansowo, a Tytuł Menadżera jest jednym z etapów do spełnienia tego celu. Ale na Menadżerze nie skończę!

3. Co pomagało Ci w drodze do celu?
Pomogły mi w tym szkolenia, które ukończyłam. Na Akademii Menadżera nauczyłam się systematyczności i samodzielności w działaniu, a ze szkoleń kosmetycznych i Szkoły Makijażu wyciągnęłam ogromną dawkę kosmetycznej wiedzy, którą teraz wykorzystuję w pracy.A motywacji i wsparcia dodawała mi Magda Chwał. Na bieżąco pokazuje mi ona moje atuty w pracy, które w sobie rozwijam, ale również rzeczy do poprawienia, które eliminuję i dzięki temu moja praca jest bardziej efektywna.

4. Co stanowiło dla Ciebie największe wyzwanie?
Dużym wyzwaniem było dla mnie prowadzenie spotkań dla większej liczby osób. Ale dzięki temu, że kilka takich spotkań mam za sobą - dziś wizja kilkunastu par wlepionych we mnie oczu nie budzi we mnie przerażenia :)

5. Jak współpraca z Oriflame wpłynęła na Twoje życie?
Oriflame sprawiło, że moje życie jest bardziej aktywne i barwne. Teraz szanuję mój czas wolny, nie trwonię go na siedzenie przed telewizorem lub komputerem.

6. Z czego jesteś najbardziej dumna?
Jestem dumna z tego, że nauczyłam się pracować systematycznie, godząc ze sobą studia, obowiązki w domu i czas, który chcę spędzać z narzeczonym.

7. Opowiedz proszę o tym jak pracujesz.
Przed rozpoczęciem katalogu zbieram kontakty poprzez ankiety lub rozdając zdrapki. Dzwonię i umawiam spotkania z tygodniowym wyprzedzeniem. Pracuję w sposób systematyczny, mając jedno spotkanie dziennie. Między spotkaniami dzwonię jeszcze do osób z rekomendacji.


8. Masz już pomysł na to, co zrobisz z wypłatą?
Oczywiście! Część wypłaty przeznaczę na kosmetyki, które będę wykorzystywać na spotkaniach, a resztę odłożę na koncie.

9. Jakich wskazówek chciałabyś udzielić osobom, które planują zdobycie tytułu Menadżera Klubu Oriflame?
Zapisujcie swoje cele! Ostatnio poznałam moc słowa pisanego. Zapisałam w kalendarzu "18.12. - moje pierwsze 12%" i właśnie w tym dniu przekroczyłam pułap 1800PP!
Bardzo ważna jest systematyczna praca -pracując w sposób regularny szybciej osiągniecie wytyczone przez siebie cele! I nie przejmujcie się małymi potknięciami- "każde NIE przybliża nas do TAK".

10. Jakie masz zawodowe plany na 2012 rok?
Będę pracować tym samym tempem, które sobie wyrobiłam i w sierpniu 2012 roku będę świętować moje pierwsze 21 %!

Agata, już nie mogę doczekać się tego momentu. Powodzenia!

3 komentarze:

  1. Gratulacje Agata! Jestem pełna podziwu dla Twojego "uporządkowania". Trzymam kciuki za 21%

    OdpowiedzUsuń
  2. No Gratuluję! :)
    Widzimy się 14 stycznia?
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalsze sukcesy :)!

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u