Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 13 września 2010

MBC Lidership Academy VI edycja - rekrutacja rozpoczęta!




Już 9 października rusza kolejna edycja MBC Lidership Academy.



DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?



Szkolenie skierowane jest dla partnerów biznesowych z zespołu MBC, którzy przygotowują się do awansu do tytułu Managera Klubu Oriflame.



JAKI JEST CEL SZKOLENIA?



Zapoznanie z systemem pracy MBC, wyposażenie w narzędzia i wyszkolenie przyszłych Managerów Klubu Oriflame.



JAKIE KORZYŚCI PRZYNIESIE CI UDZIAŁ W MBC LIDERSHIP ACADEMY?



Po ukończeniu MBC Lidership Academy będziesz umieć m.in. skutecznie sprzedawać, pozyskiwać kontakty, przeprowadzać rozmowy telefoniczne i rekrutacyjne oraz prowadzić i motywować swój zespół.



Jeśli wdrożysz w czyn wiedzę zdobytą na treningu osiągnięcie tytułu Managera Klubu Oriflame, będzie dla Ciebie jedynie kwestią kilku katalogów!



Opinia uczestniczki poprzednich edycji MBC:



MBC Pojawiło się w najlepszym dla mnie momencie. Wiedziałam juz, co chce, tylko nie wiedziałam, jak to dokładnie zrobic. Dzięki temu, że wzięłam udział w MBC Lidership Academy szybko wzbiłam się na 12%, potem w moim zespole pojawił się nowy Manager. Mój zespół stał się dynamiczny, szybko się rozwija. Każdy z konsultantów zna Podstawowe Możliwości Oriflame i z nich korzysta. Na treningu tym dostałam gotowy schemat jak prowadzić konsultanta od momentu podpisania wniosku a także nauczyłam się pozyskiwać nowe kontakty dzięki Kartom Rekomendacji.
Serdecznie polecam ten trening każdej osobie, która chce zostać Managerem Klubu Oriflame. Każdy może zrobić 9,12%, ale żeby stać się prawdziwym Managerem i przykładem dla całej swojej grupy potrzebuje nabrać pewnych umiejętności, których można się nauczyć właśnie na tym treningu.



Małgorzata Butryn - Manager Klubu Oriflame



KIEDY ODBĘDĄ SIĘ ZJAZDY?
MBC Lidership Academy startuje 9 października 2010r.



Terminy zjazdów:
09.10
23.10
30.10
13.11
27.11
11.12.

Godz. 10:00 – 16:00



MIEJSCE : Warsztaty odbywać się będą w biurze Oriflame, ul. Dolnych Wałów 7, Gliwice.



PROWADZĄCY:



Karolina Kozielska, Magdalena Chwał.



PRZEBIEG REKRUTACJI:



Aby wziąć udział w treningu wyślij zgłoszenie o treści MBC Lidership Academy VI edycja do 24 września 2010r. pod adres magdalena.chwal@oriflame.biz
Po wysłaniu zgłoszenia (w ciągu 48h), otrzymasz formularz kwalifikacyjny, który należy wypełnić najpóźniej 26 września.
Następnie (w ciągu 48h) otrzymasz zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.



Terminy i miejsce rozmów kwalifikacyjnych: 28.09.2010r. godz. 19:00 - 20:00, Gliwice, ul. Dolnych Wałów 7.


Na każde otrzymane zgłoszenie udzielana jest odpowiedź, jeśli nie otrzymujesz wiadomości w ciągu 48h, upewnij się telefonicznie (+48 502561415 Magdalena Chwał) , że Twoje zgłoszenie dotarło.



Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u