Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 13 września 2009

To jest Twój moment – wykorzystaj go!

Nadchodzi najlepszy czas w Oriflame. Czwarty kwartał to okres, w którym firma zawsze notuje największe wzrosty. A w tym roku będą one jeszcze większe!

Wszystko dzięki zakrojonym na szeroką skalę inwestycjom. W katalogu 13 i 14 czeka nas najmocniejsza kampania rekrutacyjna, w jakiej kiedykolwiek brałam udział. To najlepszy moment, aby dołączyć do Oriflame i najlepszy moment, aby rozbudowywać swój zespół. Chcesz dowiedzieć się, na czym polega magia czerwieni i jakie nagrody czekają na nowych konsultantów i sponsorów? Wejdź na www.magiaczerwieni.pl

Firma przygotowała też nową kampanię reklamową – już od poniedziałku będziemy mogli zobaczyć pierwszą w Polsce reklamę wizerunkową!

To jak wykorzystasz najbliższe dwa katalogi zależy w zupełności od Ciebie. Ja już rozpoczęłam intensywne rekrutowanie i zachęcam do tego mój zespół, bo wiem, że od tego mocno zależą wyniki i wzrosty w katalogach świątecznych i w początku przyszłego roku. Jeśli więc marzysz o spektakularnych awansach i dużych premiach, nie czekaj i już dziś zaproponuj swoim znajomym dołączenie do Oriflame. Koniecznie poinformuj też cały swój zespół o wszystkim, co przygotowało dla nas Oriflame.

Pozdrawiam i życzę powodzenia,

Magda C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u