Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 26 kwietnia 2009

Zakończenie I edycji FSM

W sobotę zakończyła się pierwsza edycja Formuły Sukcesu Managera. W czasie sześciu obfitujących w wiedzę, ćwiczenia i pomysły spotkań uczestniczki zgłębiały tajniki trudnej sztuki bycia Managerem Klubu Oriflame. W tym czasie wiele zmieniło się w ich podejściu do pracy, dużo się nauczyły i udoskonaliły swoje umiejętności. Najbardziej wytrwałe – Magdalena Ruda i Beata Kopiec – dzielnie wypełniając kolejne poformułowe zadania, dotarły do ostatniego spotkania i już mogą pochwalić się znacznymi postępami w swojej Drodze do Sukcesu.

Zresztą sami przekonajcie się, co o Formule Sukcesu Managera mówi Beata:


Dzięki FSM zdobyłam wiedzę i umiejętności niezbędne w pracy menadżera tzn. nauczyłam się: w jaki sposób pozyskiwać nowych konsultantów, jak skutecznie kierować stworzonym przez siebie zespołem i pomagać moim konsultantom osiągać jak najlepsze wyniki. Teraz potrafię samodzielnie zorganizować POM, przygotować prezentację i poprowadzić szkolenie. Udział w kursie bardzo przyczynił się do mojego rozwoju osobistego i jestem szczęśliwa, że udało mi się go ukończyć z widocznymi rezultatami (zaczynałam jako 3%, aktualnie jestem na 9% i planuję osiągnąć poziom Menadżera w aktualnym katalogu).


Kolejna edycja FSM rozpocznie się 16 maja. Dokładne informacje znajdziecie na blogu już wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u