Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Po Szkole Makijażu

W niedziele nasze biuro wypełniło się mnóstwem kolorowych kosmetyków.
Przez pięć godzin uczestniczki bezpłatnej Szkoły Makijażu zgłebiały sekrety profesjonalnego wykonania makijażu. Dowiedziały się, jakim są typem kolorystycznym, jak należy pielęgnować twarz, jak wykonać korektę twarzy i makijaż oka. A gdy już to wiedziały, wszystko przećwiczyły na sobie. Byłam pod wrażeniem tego jak świetnie sobie radziły, a efekty były olśniewające.
Zobaczcie, co o warsztatach mówią dziewczyny:
Byłam na warsztatach makijażu i jestem zachwycona tym spotkaniem. Bardzo mi się podobał test sprawdzający jaki makijaż odpowiada poszczególnym uczestniczkom. Najwspanialsze było to, że każda z dziewczyn sama sobie robiła profesjonalny makijaż pod okiem eksperta. Polecam wszystkim takie warsztaty.
Katarzyna Konig
Szkoła makijażu bardzo mi się podobała. Nauczyłam się wiele nowych rzeczy, o których wcześniej nie miałam zielonego pojęcia. Najbardziej podobało mi sie modelowanie twarzy. Nie przypuszczałam, że wystarczy tak nie wiele, by wyglądać naprawdę świetnie. Zachęcam wszystkich do udziału w szkole makijaż, ponieważ ta wiedza praktyczna przyda nam się do malowania siebie i innych. Profesjonalny makijaż nie tylko dodaje nam wdzięku, lecz również dodaje pewności siebie, no i oczywiście kobiecości.
Karolina Koczyba
Chciałabyś wziąć udział w takich fantastycznych warsztatach? Nic prostszego! Możesz otrzymać je ode mnie w nagrodę za 200PP zamówienie.
Najbliższa szkoła makijażu odbędzie się 26 maja. Złóż 200PP do końca 8 katalogu, a bedziesz mogła w niej uczestniczyć zupełnie za darmo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u