Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 3 lipca 2011

Nadchodzi przełom.



Całą sobą odczuwam, że czeka mnie przełom. Rośnie we mnie entuzjazm, energia, trudno mi zasypiać – tyle myśli kotłuje się w głowie.


Dużo dzieje się w moim zespole.


Powoli końca dobiega MBC Leadership Academy. Widząc jak rozwijający jest ten trening, wierzę, że przyniesie uczestniczkom wymierne korzyści. Efekty obserwuję już u jednej z nich - Agaty Madejskiej. Agata z zaangażowaniem wdraża zdobyte umiejętności. Jestem pod ogromnym wrażeniem jak samodzielnie pracuje, podejmując nowe wyzwania.


Kurs Profesjonalny Konsultant nabiera rozpędu. W piątek w trakcie Akademii Sukcesu odbyło się pierwsze rozdanie dyplomów ukończenia kursu. Przyjemnie było patrzeć na radosne i niezwykle swobodnie czujące się na środku Profesjonalne Konsultantki, które wykorzystując przekazane im pomysły zwiększyły sprzedaż, zyskały wiarę w swoje możliwości rozwoju w Oriflame i poznały sposoby na zapraszanie nowych osób do swojego zespołu.


Właśnie - w piątek miała miejsce inauguracja Akademii Sukcesu. Wraz z Karoliną Kozielską nagrodziłyśmy najlepszych konsultantów ostatnich katalogów. Miałyśmy również przyjemność wysłuchać Agnieszki Kobeszko, która z niezwykłą pasją zabrała nas w dwie magiczne podróże. Wystąpienie Agnieszki na długo pozostanie w mojej pamięci (a dreszcze jakie wzbudziła towarzyszyły mi jeszcze przez kilka godzin). Zapamiętam także jej przepis na sprzedaż Wellness:



  • Sama stosuję


  • Opowiadam


  • Opowiadam


  • Opowiadam


  • Zapraszam na degustacje.

Wzruszeń dostarczyła mi również Natalia Janoszka. Natalia jest w Oriflame od kilka lat, natomiast w ostatnim czasie postanowiła się zaangażować i efekty jej decyzji już są widoczne – w katalogu 9 Natalia awansowała na 9%. Podziwiam Natalię za odwagę, pozytywne nastawienie i taką wyjątkową łatwość pracy ze swoim zespołem.


Do mojego zespołu ostatnio dołączyła także niezwykla dziewczyna – Arleta Kuciej. Poznacie ją wkrótce bliżej, ponieważ Arleta świetnie poleca produkty Oriflame i poprosiłam ją by opowiedziała Wam o tym na łamach Oriflameteam. Uwielbiam w Arlecie jej zaangażowanie, gotowość do poświęcenia i podejmowania inwestycji, by sięgnąć po swoje cele i realizować swoje marzenia i radość z każdego spotkania. Właśnie rozpoczęłyśmy drogę do tytułu Dyrektora Klubu Oriflame. Pierwsze kroki za nami – do zespołu Arlety dołączyły już trzy konsultantki, a po wczorajszej promocji w Spiżu (gdzie Arleta zaskoczyła mnie łatwością z jaką zbierała ankiety) z pewnością będzie ich dużo więcej!



I Wam życzę takiego pozytywnego momentu. Powodzenia!

1 komentarz:

  1. Droga Magdo,
    życzę Ci aby ten przełom był bardzo owocny. Bardzo podoba mi się ten wpis, w szczególności, że skłonił mnie do rozmyślań, dlaczego nie awansuje i stoję w miejscu. I właśnie chyba odkryłam powód dlaczego tak jest. Zawsze mówiłaś, żeby zapraszać znajomych na spotkania, a mi łatwiej jest podejść do kogoś obcego i porozmawiać z nim, przeprowadzić ankietę. Zastanawiam się, czy to nie jest mój sposób na awans w oriflame.

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u